E-Ticaret Danışmanlığı Aşamaları
- E-ticaret PlanıE-ticaret kolay gibi görülen ama sonra hüsranla ile biten bir sektördür bu nedenle bu işle iş planı ile çıkılması gerekir. Şirketimiz size uygun iş planını siz ve şirketinize göre planlayacaktır.
- Doğru E-ticaret Sisteminin Seçimi ve TasarımBiliyorsunuz Türkiye’de pek çok E-ticaret sistemleri ve hazır kurulumdan oluşan Opencart, Magento, Woocommerce gibi CMS sistemleri var…Bu E-ticaret sistemlerinden bazıları gerçekten iyi iken bazıları sadece satana kadar size destek sunuyor. Bunların seçiminde biz sizlere destek sunacağız…
- E-ticaret Sitesinin Genel YapısıE-ticaret siteleri satılan ürün konseptine göre dizayn edilmelidir, müşteri ürünü sipariş ederken hiçbir problem yaşamamalıdır. Ürünleri ve kategorileri girerken ve diğer alanlar için SEO açısından dikkat edilmesi gereken noktaları detaylı olarak sizlere anlatmış olacağız…
Burada çıkabilecek problemleri ve alternatif işleri ekibimiz sizlere detaylı olarak anlatacak ve destek sunacaktır. - Sosyal Medya YönetimiBiliyorsunuz artık sadece Google üzerinden satış yapılmıyor. Instagram ve Pinterest üzerinden çok fazla trafik geliyor. Bu trafik kaynaklarının doğru bir şekilde yönetilmesi ve organize edilmesinde sizlere destek sunacağız…Sosyal medya üzerinden en kısa sürede en hızlı şekilde nasıl satışlar başlar sizlere adım adım göstereceğiz…
- Reklam ÇalışmalarıBiliyorsunuz artık sadece Google üzerinden satış yapılmıyor. Instagram ve Pinterest üzerinden çok fazla trafik geliyor. Bu trafik kaynaklarının doğru bir şekilde yönetilmesi ve organize edilmesinde sizlere destek sunacağız…Sosyal medya üzerinden en kısa sürede en hızlı şekilde nasıl satışlar başlar sizlere adım adım göstereceğiz…
- Pazaryeri Entegrasyonları ve SatışPazaryerleri küçük ve orta ölçekli E-ticaret girişimleri için vazgeçilmez siteler oldu. Sepete ekleme oranı (conversion rate – CRO) büyük pazaryerleri sitelerinde çok yüksek (ortalama %3-4) iken normal bir e-ticaret sitesinde %1-2 kadardır. Yani web sitenize giren her 100 kişiden yanlızca 1-2 kişi sipariş vermektedir.
Bunların yanı sıra ekibimiz SEO, Sosyal Medya, Reklam yönetimi konusunda çalışan bir dijital ajans…Bizi diğerlerinden ayıran özelliğimiz sürekli kendini yenileyen ve birinci odak noktası E-ticaret olan bir ekibe sahip olmamız… - SEO – Arama Motoru Optimizasyonu biz E-ticaret odaklı çalışan ekibiz ile sizlere doğru E-ticaret SEO çalışmasında püf noktaların neler olacağını, ürünleri girerken nelere dikkat edeceğinizi, resim optimizasyonunu, kategori optimizasyonunu ve diğer alanlarda nelere dikkat etmeniz gerektiğini göstereceğiz…
Bunların yanı sıra ekibimiz SEO, Sosyal Medya, Reklam yönetimi konusunda çalışan bir dijital ajans…Bizi diğerlerinden ayıran özelliğimiz sürekli kendini yenileyen ve birinci odak noktası E-ticaret olan bir ekibe sahip olmamız… E-ticaret danışmanlığını aldığımız firmaların prensip olarak SEO hizmetlerini bir yürütüyoruz.
Sıkça Sorulan Sorular
Neden E-ticaret Danışmanlığı Almalıyım?
Yurtdışındaki pazarlar Türkiye gibi değildir her ülkenin farklı yasaları ve E-ticaret kültürü vardır bu nedenle danışmanlık alırsanız piyasaya 1-o önde girersiniz…E-ticaret danışmanlığı neleri kapsıyor?
E-ticaret sitesi kurulumu, pazaryerleri entegrasyon ve eğitimi, SEO hizmeti, Adwords ve diğer reklamlar ve Sosyal medya yönetimi..Danışmanlık süresi nedir?
Eticaret sözleşmemiz minimum 6 aydır.Ekibiniz ne kadar yetkin?
Ekibimiz aktif olarak E-ticaret danışmanlarından oluşmaktadır. Bu nedenle tüm sorularınıza ve sorunlarınıza profesyonellikle cevap bulacaksınız!